拍賣行,我服侍過的客(五)

Holok
1 min readNov 4, 2017

客人E, 中年女人,急急腳走埋黎

︰呢幅畫幾錢?!

同事︰唔好意思,呢幅畫已經賣左。我地唔可以透露價錢。

客人E︰我夠知佢賣左,咪就係俾我個Friend買左囉!仲要係個Whatsapp Group度晒命呀。幾錢?!

同事︰唔好意……

客人E︰幾錢?!

同事︰….200萬….

客人E︰有冇呢個Arist差唔多價位既作品? 我都要買一件!

‪#‎拍賣行我服侍過的客

‬ ‪#‎所謂朋友‬ ‪

#‎原來使200萬係為左Whatsapp一張相

‬ ‪#‎威啦威啦你有我夠有靚唔靚呀

‬ ‪#‎唔敢想像佢地開始玩instergram係點‬

--

--